johannanataliegrimbeck

4 Oktober

Publicerad 2011-10-04 21:57:16 i Allmänt,

Jag känner knappt av mina ben. Det gör ont. Men ändå skönt.

Jag är skol trött och vill åka på semester. Känner att det är behövligt!

Efter skolan idag gjorde jag och Adam lite ärenden. Vi var på Team sportia för att fixa deras tröjor som ska med till Elsavador. Vi var på banken för att sätta in pengar på mitt konto, skönt!
Sedan åkte vi till Adis, gjorde våfflor och kollade på jag saknar dig och jag blev besviken. Trodde den skulle vara dubbelt så mycket bättre. Den var inte kass, men inte mer än okej.

Kom hem, tog på mig träningskläder och åkte mot höråsen. Ikväll var även Oscar Byhlinder med oss!
Vad vi i skogen en tisdags kväll då? jo vi är ett tappert gäng med våran kära PT (Mats) han styr och ställer vad vi ska göra.
Mycket styrka och även löpning.
Den sista övningen är att man drar ett traktor däck uppför med två remmar runt sig. Det är tungt och sjukt jobbigt. Det värker så i benen så det är inte sant.
Men när Oscar slagit mitt rekord så fick jag lite press på mig.. men jag tog honom! Och har nu skapat ett nytt rekord. Men kan ju då även lägga till att jag gick och Oscar den galningen sprang, det kan förklara saken. Men ändå!

Hade träningsvärk innan idag efter innebandyn igår. Vill inte veta hur det kommer kännas imorgon. Eller torsdag.

På torsdag har vi även skolfoto. Jag har ringt brandstationen och väntar nu svar på mejl. Ska bli spännande och se om det blir som vi tänkt, annars har vi ingen plan B och hela fotot kommer gå åt skogen. Det återstår att se!

Nu ska jag krypa ner i min säng!


Jag och min My!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela