johannanataliegrimbeck

30 Oktober

Publicerad 2011-10-30 17:35:49 i Allmänt,

Jag är så glad. Så lycklig för tillfället. Underbar känsla!

Jag har lov, jag hade en grym kväll igår. Först var jag,familjen hos Jörgen med andra och åt god mat, drack gott och hade det super trevligt. Sen var min vän Ludwig snäll och hämtade mig. Därefter var det 25 års fest med innebandyn.
Jag hade grymt kul. Världens bästa lag spelar jag i!

Natten blev inte som vi tänkt oss, men det är en annan femma. Jag fick i allafall somna bredvid min käraste Elin. Haha gumman, du är bäst!

Våran dag idag kan kortfattas som.. slö.
Vi har legat i sängen och degat, gick en liten promenad till Statiol, hyrde film. Gick till mitt jobb, köpte mat. Gick hem, köpte godis på ica. Kollat på filmen och jag somnade en stund. Men hade iof sett filmen 3 gånger innan, så det var ingen större fara.

Nu har hon gått hem och jag sitter här. Ska gå ut med blixten nu. Sedan ska jag köra till mormor o morfar.

Imorgon är det jobb 09.00-14.00. Sen ska jag göra något sjukt. Riktigt sjukt. Jag ska till Malmö. Tillsammans med bästa My. Vi ska kolla på Rihanna. En önskan går i uppfyllelse skulle jag vilja säga!
Det kommer bli en otrolig kväll. Tillsammans med min vän My!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela