johannanataliegrimbeck

28 Oktober

Publicerad 2011-10-28 16:12:20 i Allmänt,

Började dagen med lite löpning tillsammans med min mor och hund. Det blev en runda på 9.5 km på rekord tid. Inte fel!

Hoppade sedan in i duschen, gjorde mig i ordning och åkte in till stan. Där blev det inte riktigt som jag hade planerat, men så blir det ibland. Det löste sig ganska bra tillslut ändå och jag hamnade på körskolan för lite plugg.
Skulle gått lite på stan med mamma och pappa men dem var inte så snabba, så hade jag åkt med dem hem skulle jag komma försent till jobbet så jag fick gå lite själv innan jag fick ta den " roliga " bussen hem.

Det har varit full fart på hela dagen, jag känner mig trött och hade gärna velat sitta i soffan med en bra film och tjejerna tätt intill mig ikväll. Men nu är det jobb som gäller. 16.30-21.00!

Hoppas att jag har lite energi efter jobbet så jag kan mysa med tjejerna i alla fall.

Dags att byta om till jobb kläderna!


saknade ni, hoppas vi ses ikväll!


ps. mormor, jag tänker på dig ♥ puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela