johannanataliegrimbeck

27 Oktober

Publicerad 2011-10-27 18:08:17 i Allmänt,

Äntligen lov, underbart! En dag tidigare till och med, det är inte fel.

Varför vi är lediga imorgon är för att på lördag är det något som heter "kultur natt & dag" här i Varberg och skolan ska då ha öppet och vi i rt3 ska lära ut HLR.
Jag skulle vara en av dem fyra i klassen som skulle ställa upp men jag har tyvärr match och kan verkligen inte. Så försöker hitta någon som kan ta min plats, vilket inte är det lättaste.. men jag hoppas någon kan ta det!

Har haft en riktigt mysig vecka. Och lugn. Skolan är ju som sagt väldigt slapp nu med tanke på att våra vänner är bortresta.
Det flesta av arbeterna är klara, har historian kvar - skönt!

Idag hade vi i princip bara spinning och styrketräning på schemat, inte fy skam. Gick sedan och åt med finaste My. Myspys!

Imorgon på min lediga dag ska jag åka till körskolan och göra lite faser hade jag tänkt. Och senare på kvällen är det dags för jobb, andra gången. Hoppas det kommer gå bra och att det jag lärde mig förra gången sitter fast någonstans i min hjärna.

Min helg är helt fullbokat, och även början av lovet och ska bort tis-lör. Och där är lovet sedan slut. Det kommer gå fort men tror det blir ett bra lov ändå.

Nu ska jag göra mig lite i ordning, klockan sju kommer Anna-Karin och Fredrik ( elins mor och far ) vi ska nämligen kika på matchen som min kära ska spela.

Ni får ha en bra torsdagskväll!


gammal bild men åh vad jag saknar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela