johannanataliegrimbeck

23 Oktober

Publicerad 2011-10-23 12:54:48 i Allmänt,

Och där har en vecka gått.

Hade en väldigt slapp vecka i skolan, pga att vi inte har några lärare utan eget arbete.
Fick lite besök i ons - fre också, det tycker jag om!

Helgen har varit bra. I fredags så var vi hos Anna och Bosse på kvällen,åt mat och hade det trevligt. Sedan gick vi hem och jag somnade som en liten prinsessa, var så grymt trött.

Fick gå upp vid 08.00 för jag skulle börja jobba klockan 09.00. Det var min första dag igår och det gick bättre än förväntat måste jag nog säga.
Lite små stressigt sådär ibland, mycket nytt och mycket att komma ihåg på en gång men jag ska nog lära mig det med tillslut!
Måste bli bättre på huvudräkning ialf, med tanke på att kassan inte räknar ut vad man ska få tillbaka som kassan på handlarn gjorde.
Nästa pass blir på fredag!

På kvällen var Bengtsson och Ivansson här. Vi åt fantastiskt god mat och efterrätt. Max,Isak, Jag och Jossan kollade på en film också, men hurjeda mig vad trött jag var men jag höll mig vaken.
När dom åkt hem så slocknade jag med en gång. Sovit lite dåligt inatt av olika anledningar men så är det ibland.

Fick gå ut med blixten när jag egentligen ville sova lite till.. men nej! Sedan fick jag ta tag i tvätten,kratta uppfarten och plocka in och ut disk från igår. De ni!

Nu ska jag krypa ner i soffan, läsa en bra bok för att sedan ladda ordentligt till dagens match.
Tvååker-Veddige dvs jag mot Linnea, de ska bli kul och se hur resultatet slutar.

Ha en härlig dag i höst vädret.


Fick bli en fin bild på mig och syster idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela