johannanataliegrimbeck

18 Oktober

Publicerad 2011-10-18 23:36:32 i Allmänt,

Vilken förbannat dyster dag det har varit idag då.
Hade satt klockan på 06.30 och jag var inte så sugen på att lämna min varma säng mot att gå ut i regnet som piskades mot mitt fönster. Så ställde visst om klockan till 8.30, obssi!

Gick i ösregnet till bussen, hurjeda mig. Tur att stövlar finns.
Kom till skolan, hade en lektion och det var en föreläsning om klimatet. Ärligt talat så tycker jag det är lite jobbigt att lyssna på, alltså det är intressant men läskigt hur det egentligen kan bli, är på väg att bli osv.

Linnea följde med mig hem och vi gjorde lite mat till oss två och Totte.
Hemmagjort potatismos,falukorv och stuvade morötter. Ingen dålig husmanskost inte!

Jag gjorde i ordning på mitt rum sammtidigt som Linnea läste lite i sin bok och julmusiken spelades i högtalarna. Lite tidigt kanske men det är faktiskt mysigt att lyssna på redan nu.

Vi hamnade sedan i min säng med en film. Den var bra hann inte kolla klart på den innan vi fick åka in mot stan där Linnea tog bussen hem och jag följde med mamma och Totte på två stycken lägenhetsvisningar.
Därefter körde jag till mormor och morfar, där vi spenderade lite tid innan jag körde till Peter och fick massage.
Det var behövligt om man säger så. Sne var jag ju med så det är ju inte konstigt att jag haft ont ett tag. Tur att världens bästa Peter finns säger jag då!

Pappa hämtade mig och jag körde bil för tredje gången. Körningen går riktigt bra det är teorin som jag måste ta tag i ordentligt nu.

Tände massa ljus, kröp ner i sängen och kollade klart på filmen som vi inte hann kolla klart på tidigare idag.
Och nu orkar inte mina ögonlock vara öppna längre, dags att släcka ner datorn!


gammal men söt.

Kommentarer

Postat av: Louisvilja

Publicerad 2012-06-19 08:10:25

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela