johannanataliegrimbeck

11 Oktober

Publicerad 2011-10-11 17:31:22 i Allmänt,

I fredags hade jag ju bara prov, och det gick bra så det var skönt!
Satt mig sedan på ett tåg, eller nej jag fick faktiskt stå upp till Göteborg, det var lite små jobbigt faktiskt. Sjukt mycket folk!
Fick vänta i 40 min innan jag kunde ta tåget från Göteborg-Jönköping.

Jag kom dit runt 5 tiden och vid 8 åkte jag iväg till Linnea. Eller till Robins lägenhet där hon var. Vi var själva så vi myste bara. Kollade på idol, åt ben och jerry´s glass, vi försökte också på känslan att va DJ. Det kunde ju gått bättre om man säger så, fast lite grymma var vi ändå.
Kvällen slutade lite tidigt än planerat, men jag slapp åka buss ialf!

Lördagen var väldigt lugn. Var ute och gick lite i höstvädret, försökte även lära mig att skjuta med hockey klubba och puck ( boll, haha) men det gick sådär. Sedan åkte vi faktiskt och kikade vi på hockey. Har aldrig kollat på hockey innan, men det var ju faktiskt lite små kul. Kvällen spenderades i soffan med film och godis. Mys!

På söndagen fick jag skjuts till Falköping där jag sedan tog tåget mot Varberg.
Åkte till Elin en kortis, fick kramat om henne igen.

En bra och mysig helg helt enkelt.

Nu är det en ny vecka och det är redan onsdag imorgon.
Har inga direkta planer inför veckan mer än att det blir utgång med fina människor på fredag! Ska bli riktigt kul.

Har städat hela huset nu efter skolan, det tar ett tag..
Nu tänkte jag plugga lite körkortsteori.

Ikväll kommer jag somna gott igen ♥ mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela