johannanataliegrimbeck

Tonight

Publicerad 2011-11-24 07:55:09 i Allmänt,

Sitter nu och äter lite frukost. Adam kommer runt kvart över 8.

Idag har vi bara trivseldag,skönt det. Dvs att vi bara ska ha lekar på förmiddagen och nästan som trippelboll efter lunch,hela skolan!

Efter skolan följer Linnea med mig hem.
Då ska det gräddas pannkakor och jag antar att vi kommer ta en liten tupplur också innan det är dags att göra sig i ordning.
Ikväll är det 200 dagars!!

Hela klassen kommer till mig runt 18.00 ,fullt hus!
Runt 21.00 åker vi härifrån.
Sover hos Emmis i natt med tanke på att vi börjar 08.00 imorgon,idrott.. Det ser jag fram emot ;)

Nu ska jag upp och pussa på min favorit. Idag åker han hem. En vecka har gått så foooort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela