johannanataliegrimbeck

Storm

Publicerad 2011-11-27 23:06:43 i Allmänt,

Första advent. Hm. Nej,ingen advent känsla för fem öre.

Värdelös dag. Så förbaskat tråkig och meningslös.

Vädret gör en mig deprimerad. Soffan har varit min vän idag.
Och Astrid lindgren nu på kvälls kvisten. Blev ett litet maraton med mamma och syster.

Matchen blev inställd. Som pricken över i:et.
Tågen har varit inställda,tusan med. Min enda chans. Men nej.

Nu ligger jag i min säng,det som jag inte ville göra.
Regnet och blåsten piskar mot mitt fönster. Känns som huset snart ska flytta sig.

Väntar på att älskling ska ringa.
Hade hellre pratat med han när man ligger bredvid varandra,men nä. Istället pratar man genom en telefon. Ogillas.

Säger bara ge mig fredag!
Och onsdag. För då får jag krama mysen.

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela