johannanataliegrimbeck

One chance

Publicerad 2011-11-17 15:28:57 i Allmänt,

Sitter nu på Varbergs station och väntar på tåget.
Fast det går inte förrän 16.04 så det är en stund kvar.

Har inga hörlurar och ingen bok..vilket känns sådär. Mindre rolig resa jag har framför mig om man säger så.

Gick ändå upp 06.45 för att hinna med allt. Vilket jag iof gjorde.. men min snälla faster ringde mig runt 08.30 och frågade om jag ville åka med henne till Varberg,vilket jag ville för har ju lite packning med mig.. men det blev ändå lite stressigt och därmed glömde jag min bok och hörlurarna hittade jag inte.. Aja,ska nog överleva.
Har ju körkortsboken om inte annat..

3 timmar tåg nu då.
Men det är ju värt det,så ska inte klaga.

Kallt som tusan idag dock.
Ge mig värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela