johannanataliegrimbeck

in your arms

Publicerad 2011-11-08 22:12:46 i Allmänt,

Lovet har varit mer än bra. Spenderade i princip hela lovet i Jönköping!
På fredagskvällen var det lite festligheter, kul och träffa nytt folk och lyckat blev det. En trött Johanna satte sig på tåget mot Varberg runt 12 tiden på lördagen.

Väl hemma hämtade mamma,Karin och Robin mig. Vi åkte hem. Var helt slut så vilade lite innan vi åkte iväg för att spela bowling. Något jag är värdelös på.
Vi åkte hem, åt god mat och hade trevligt. Kollade på tv och tog det lugnt, på tok för trött bara men skönt att bara slappa med mysisar.

Somnade som en stock och när jag vaknade på söndags morgonen var det dags för träning i höråsen. Kul men jobbigt. Jobbade sedan 15.30-20.00. Nu känns det riktigt bra och jag har kommit in i det!

Nu är det en ny vecka, klasskompisarna är äntligen tillbaka! Och allt är som vanligt.

I veckan ska vi köpa studenleg och biljett till 200 dagars. Ämnet är ursäkta jag är sen men kom precis från...
Någon som har tips vad jag ska klä ut mig till? ingen aning nämligen.

Nu ska jag föra över alla mina bilder från min mobil till datorn, vilket är 1400 bilder.. kommer ta sin tid.
Ska lämna in min imorgon och kommer få en ny, dvs allt försvinner.
Mkt minnen som kommer upp, inte så ofta man kollar på dom allra första eller bilder från i somras.

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela