johannanataliegrimbeck

I carry you home

Publicerad 2011-11-27 10:29:35 i Allmänt,

Har inte kunnat sova så mycket i natt.
Mycket i mitt huvud.

Nu är det söndag och jag tycker faktiskt att det känts som en lång helg,den har liksom inte bara flugit fram.

Fredagen spenderades hos Mimmi och morfar.
God mat,efterrätt och idol mys.
Vaknade upp där i lördags,vi åkte till pappas skog för att hämta granris.
Fixade lite med det i trädgården innan syster och jag åkte hemåt.

Runt 5 kom Elin hit.
Vi åkte med pappie till Ica,slängde alla burkar och flaskor från torsdagen kuligheter.
Handlade,hyrde film innan vi cyklade mot Elin.

Tacos,prat,prat,prat,film,prat,telefonsamtal på telefonsamtal,prat,film,glass,film,prat och till sist film.
Så kan man sammanfatta kvällen.
Det tog lång tid innan vi fick kolla klart på filmen av olika anledningar,men bra var den.
Och det var skönt att vara hos sin bästa vän, en kväll där jag behövde det mest.

Nu vill mamma ut och gå. I ösregn och blåst?! Jag är sådär positiv..
Ikväll är det match.

Ikväll vill jag inte somna i min säng.


Elin,love u. Tack för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela