johannanataliegrimbeck

Good feeling

Publicerad 2011-11-13 22:19:22 i Allmänt,

Har nu bäddat ner mig i soffan. Är så trött i hela kroppen.

I fredags så jobbade jag 15.30-20.00. Sedan åkte jag till militärtältet där familjen Nilsson,mormor,morfar,mamma,pappa och Jossan var.
Det var en överraskning för pappa,morfar och Christian.
Vi åt purjolökssoppa,godis,pratade och var myste totalt. För att sedan krypa ner på luftmadrassen.
Elden brann i kaminen,så sjukt mysigt är det! Och varmt o skönt. Jag sov dock inte särskilt bra och satt eldvakt 04.30-05.30 så var en trött tjej när vi väl skulle gå upp.
När vi packat ihop allt och åkt hem så sov jag en stund,pluggade körkort och spenderade kvällen med Tim!

Imorse sov jag,mamma och Jossan länge.. skööönt!
Pluggade körkort och kollade klart på filmen från gårdagen.
Sedan dags för match. Den var galen! Vi låg under hela matchen,men vi gav oss aldrig!
Vi jobbade uppåt, från att ligga under med 7-5 när det är 10 min kvar till att vinna med 8-7 när klockan ringer. Underbar känsla! Och att jag äntligen fick in 3 mål var också skön - äntligen om man säger så!
Vi är nu dom enda i serien som är obesegrade!!!!

Nu ska jag kolla klart på Beck innan jag kryper ner i sängen.

Saknar denna tösen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela