johannanataliegrimbeck

first day

Publicerad 2011-11-29 20:08:49 i Allmänt,

På något nytt. Nu jäklar!

Skolan gick fort. Åt sedan mat med Linnea innan jag åkte med Adam hem!
Sov i 20 minuter, sedan fick jag gå bort mot tandläkaren. Dom gillar jag ej.

Gick hem i regnet, fy vilket ledsamt väder.

När jag väl kom hem så skulle Totte och mor in till stan, jag ville då följa med för att köra lite bil. Fick lov att byta om från mina mysisar till vanliga kläder pga att vi skulle på lägenhets visning. Kan ju inte komma som en tomte då. Hade 3 min på mig att byta om, stark order från min bror!
Lägenheten var såå fin.

Från den 1/1-15/1 ska jag bo i Fridag lägenhet. Mys med mig själv! Nä får nog ha lite besök..tomt annars.

Körningen gick bra ialf. Skönt! surt att det är långt kvar bara..dom stänger ju. Men målet, det ska jag fixa!

Nu är mysisarna på igen. Tänkte nu sätta på lite glögg innan jag ska krypa ner i sängen med lite miljöteknik.


today

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela