johannanataliegrimbeck

Close

Publicerad 2011-11-16 23:28:16 i Allmänt,

Nu försvann allt jag skrivit. Tror jag blir tokig!!!

Hur som helst. Är trött i kroppen och på mig själv.
Ligger i sängen,inget är packat. Inte ens ihop packat på golvet så jag bara skulle kunna slänga ner det i väskan. Nejdå. Dålig planering idag. Riktigt dålig.

Men upp tidigt med andra ord.
Ska möta emla 07.15 för att få min jacka.
Dvs att alarmet står på 07.00 och min buss 09.27 så har en stund på mig att fixa allt imorgon!

Snyggt att komma med så "lite" packning på bussen imorgon + skolan. Jaja,de blir nog bra!

Sova var det ja..

Åh vad jag vill ha sommar. Sol. Värme. Glädje. Skratt. Kvällspromenader vid solnedgången.. som här..
(drömmer mig bort lite,natti)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela