johannanataliegrimbeck

Always something

Publicerad 2011-11-14 19:49:51 i Allmänt,

Dyster dag. Vill bara krypa ner i sängen med tända ljus och min bok.

Men nej. Istället blir det körkorts test på datorn. Inte riktigt vad jag känner för just nu,men det måste göras.

Har troligtvis fått en spricka på revbenet,inte särskilt skönt för fem öre. Det gör ont när jag andas,ligger ner,går,går upp i trappor osv.
Sov inte många timmar i natt så är väldigt trött också.
Blir ingen träning i veckan med andra ord,vilket jag hade behövt.

Känns som jag är ganska negativ det mesta idag därför avslutar jag detta inlägget nu.

Hoppas ni har en mysig måndag ialf!

Är för tillfället ute med min hund. Lite läskigt väder ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela