johannanataliegrimbeck

all that i´m asking for

Publicerad 2011-11-10 19:38:28 i Allmänt,

Känns som jag fått gjort mycket idag.
Matte prov, hann dock inte klart men det ska göras klart nästa vecka. Gjorde frågor på omvårdnaden. Satt på körskolan och gjorde faser.. blev arg och besviken. Det är så mycket man ska kunna och dom omvandlar frågorna så mycket så jag blir tokig.
Men tillslut. Thanks by best friend. Så skönt - nu kör vi framåt.

Kom hem. Tog tag i tvätten och disken. Vek ihop en massa tvätt gjorde jag också. Nu sitter jag här och väntar på att maten har smällt i min mage. Ska nämligen ut med mamma på power walk, det blir munkarundan ihop med reflexvästar + pannlampa, snyggt!!

Åh har så många bilder på mobilen. Datorn är lite seg så har fortfarande inte fått in alla. Dvs att jag har den kvar och inte lämnat in den ännu. Men jag håller på nu och fortsätter sedan med.
Men har smygtittat lite, vilka härliga minnen man får av att kolla på bilder ändå. Varje bild har sin lilla egenskap och man kan blicka tillbaka.

När jag kommit hem igen tänkte jag ladda upp en massvis med bilder har jag bestämt.

Nu ska jag ut i kylan, kallt som tusan där ute.. brr.


Snart åker pälsmössan på igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela