johannanataliegrimbeck

30 November

Publicerad 2011-11-30 22:33:16 i Allmänt,

Idag har det varit en sådan där dag som jag bara velat försvinna lite. Men nej.

Miljötekniksprov idag. Ja, vad säger man? kan det bli mer konstigare eller kompicerade prov än Gerds. Tveksamt.
Träffade min finaste kusin på skolan idag också, alla nior var där på besök! mysigt att kramas lite.

Hade möte om p 100. Lite press sådär. Men nu är det bara att ta tag i det hela på riktigt.

Jag och My åkte till Lisa efter skolan. Hon hjälpte oss med matten. Vi kände oss inte alls värdelösa eller så,nejnej. Eller?! Hade gjort så mkt för att kunna matte, att förstå talen från en början. Tur att man har vänner som ställer upp som matte lärare ialf.

Vi åkte sedan hem till mig, jag och mysen. Kollade lite på gamla bilder och satt och tjöta lite.
Är så glad att du är hemma hos lilla mig igen, din brunis.

Skulle tränat idag men nej. Klockan sex efter My precis stängt dörren så typ bröt jag ihop, nej men fick så fruktansvärt ont i magen så kunde knappt stå eller gå.
La mig i sängen, vaknade 19.30 och kände att träningen som skulle börja 20.00 inte var något för mig.

Tusan med. Jag som hade planerat min kväll så med träningen. Men hepp.
Lagade lite wok, fick i mig lite och har nu kollat igenom provet en gång till.

Nu väntar duschen på mig!


Finns så mycket jag vill ändra. Varför ska det vara så svårt. Det är jobbigt och jag vet inte vad jag ska ta mig till.






Behöver en Johanna dag snart ♥
Med :
- Peppning
- Motivation
- styrka
- Skratt
- Mys
- prata om våra planer
- sleep over
- osv, osv.

Because i need you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela