johannanataliegrimbeck

3 November

Publicerad 2011-11-03 13:46:24 i Allmänt,

Puh vad jag är trött i kroppen.

Igår spelade jag och Tobias lite innebandy för oss själva, han sa något som " visa nu hur grym du är".
Vi började först till 7. Där råkade jag vinna men Tobbe tyckte inte det var rättvist  för jag hade tydligen " fuskat" därför tog vi istället till 10. Men behöver jag nämna vem som vann, även då? nej jag tänkte väl det.
Känns skönt att man kan vara bättre än honom på någonting här i livet.

Efter våran lilla match som var våran uppvärmning så sprang vi på ikhp slingan. Fick sådan fruktansvärt håll.. så vi sprang den lilla rundan för att sedan åka hem.
Kollade på en film. Den var bra men lite jobbigt där ett tag.
Tack för du förstod och fick mig le.

Somnade som en stock. Tobbe gick upp och åt frukost, jag låg kvar.
Han började göra sig i ordning inför hans distans pass, jag gjorde mig i ordning inför mitt lilla löpar-pass!
Jag sprang till ikhp och tog mig en liten runda där innan jag fick springa hem igen.
Skapligt mycket uppför det är hääääär..

Nu har jag duschat och ätit lite. Inväntar Tobias. Men ska nu passa på att plugga lite innan han komsi hem igen.
Men är så trött, så lägger jag mig på soffan kommer jag garanterat somna.

Idag har vi inget planerat direkt, får se vad som händer. Imorgon har vi däremot planer, vilket jag ser framemot!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela