johannanataliegrimbeck

9 Maj

Publicerad 2011-05-09 21:02:41 i Allmänt,

Hejsan!

Nu är jag hemma igen efter en mysig helg i Skåne!

Resan började i fredags vid sex på morgonen. När vi kom fram var det ett linjelopp på 8 mil, det nämde jag när vi körde i bilen påväg upp. Hur som helst, jag visste inte hur det skulle kännas i min kropp eller hals överhuvudtaget. Det har ju varit lite upp och ner om man säger så och träningen har varit tuff det sista.
Jag körde så gott jag kunde, låg bra med i början men kände att det kommer troligtvis inte hålla till slutet. Därför körde jag på och tog det som att jag skulle få en bra träning.
När det var ett varv kvar så klev jag av, då hade jag redan släppt klungan för det gick för fort  för mig.
Jag avskyr att bryta, det är det värsta som finns. Men nu är det som det är.

Jag körde inte gp:t eller tempot, utan jag stack ut och tränade med mig själv innan jag kom tillbaka till startområder och kikade på de andra cyklisterna.
Det känns fel att stå vid sidan om.

Seg dag igår iallafall, mycket som hände, lång vänte tid och allmänt segt. Men vi kom tillslut hem runt 8 och då övningskörde jag med Johans bil med honom och mamma.
Måste säga att jag var bättre än förväntat.. om jag får säga det själv!

Elin och Lisa kom hit lite senare på kvällen och vi fixade ihop en liten överraskning till Emelie som idag fyller 18.
Vi skrev på ett lakan och traskade sedan till hennes hus och satt upp det utanför dörren med hjälp av stege,presentsnören,silvertejp och hennes lillebror blev det ganska bra tillslut.
( Hon blev en glad tjej idag på morgonen fick vi på sms, tur var väl de )

Fick äntligen krypa ner i min säng efter att sovit en natt på ett sunkit vandrahem ihop med Sara Olsson, Jossan och Johan.
Fast vi hade det mysigt ändå!

Imorse åkte Johan och Jossan hem igen och jag åkte till skolan för att ha två lektioner, som vi inte gjorde någonting på. Känns värt!
Gick hem till Emelie där flickorna var, åt lite tårta och pratade en massa hos födelsedagsbarnet!

Nu har jag tränat, var tränare idag på Wano. Första gången på länge som det var riktigt kul och att det kändes bra. Skön känsla!

Ha en bra kväll :)




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2011-05-09 22:51:55

En helg med dig blir juu alltid super mysig, måste vara för att du är en så mysig person <3



Älskar dig !!

Postat av: Johan

Publicerad 2011-05-09 22:54:48

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela