johannanataliegrimbeck

2 Maj

Publicerad 2011-05-02 13:25:12 i Allmänt,

Hej!

Sist jag skrev skulle jag iväg till skåne för att tävla.
Jag har inget att säga om den helgen känns det som.

Min hals var kass. Jag fick ingen luft alls på gp:t och fick bryta och ställde inte upp på linjet dagen efter.
Jag var så less, jag vill så mycket men det tar bara stopp och jag kan inte göra något åt det.
Säsongen har precis börjat och jag kan inte vara med och prestera.
All träning man gjort i vinter, all tid man lagt ner kan jag inte visa upp. För det tar stopp.

Imorgon ska jag till sjukhuset i Falkenberg till öra,näsa, hals. Jag hoppas att dom inser hur svårt jag har att andas och att jag inte kan gå runt som jag gör nu och får lov att opereras så fort som möjligt.
Det återstår att se imorgon...

Men det var inte bara cykel tävling som jag fick spendera min tid på i den helgen, utan även på Helsingborgs sjukhus hos Johan.
Jag och mamma åkte dit så fort jag fick reda på det av Jeppe, och där spenderade vi måndags kvällen.. fy! ♥

Vi hade en mysig helg innan allt hände iallafall i våran lilla husvagn..
Jag, mamma , pappa och Johan.. och blixten såklart ;)

Resten av veckan har jag varit i skolan, tränat lite lätt och bara tagit det lugnt!

Johan och Leif hämtade mig på skolan i fredags och vi spenderade kvällen vid deras sommarstuga, super mysigt.
Åkte hem på lördag morgon, var i stan en stund och sedan åkte jag till Isabell där tjejerna var. Vi grillade och hade det trevligt innan vi tog taxi in till stan.
Där var jag en kort stund innan jag åkte hem med min syster!

Igår var jag på kurs med jobbet och det är även idag!
Så nu ska jag göra mig i ordning för att sedan ta bussen in mot Södra Näs camping.

Ha en bra dag!
Här kommer massvis med bilder från veckan:












Valborg:










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela