johannanataliegrimbeck

15 Maj

Publicerad 2011-05-15 11:46:52 i Allmänt,

Hej!

Är så trött på det här.
Har så ont och jag orkar inte längre.
Men jag har många dagar kvar...

Igår gick dagen ändå helt okej! Kändes bra på morgonen, jag går ju upp klockan två varje natt nu och tar medicin så att det finns kvar lite smärtstillande när jag vaknar.
Var ute en stund, var och handlade med mamma i stan och övningskörde.

På eftermiddagen kom Linnea hit! Hon hade med sig glass och jag kunde äta och det kändes riktigt bra och tänkte att nu, nu släpper det.
Vi kollade på Lotta på Bråkmakargatan och bara myste innan vi fick gå ut i regnet när jag följde henne till Sebbe.
På vägen hem gick jag in till Elin och sa att jag bara skulle lämna Blixten och sen skulle jag komma till henne.

När jag väl kommit hem hade mamma gjort en annanas-drink till mig, det är lite så min lunch,kvällsmat ser ut. Is-drinkar.
Men när jag bara tagit lite av det så fick jag en downis. Fick så panik ont så visste inte vad jag skulle ta mig till. Sprang upp till sängen. Låg ner, stod upp, satt upp. Huvudet på kudden, kudden slängdes ner på golvet. Ja, jag såg nog inte klok ut. Men det är helt sjukt vilka värkar det blir. Man blir helt knäpp.
Mamma fick ringa till Elin och fick säga att jag kanske kom senare, för jag tappade talet totalt med. Från att jag kunde prata helt okej hela dagen till att sedan få skriva på mobilen för att göra sig förstådd.

Efter någon timma så började det släppa och jag gick iväg till Elin trots smärtan. Men de blir lite bättre när man gör något annat än att bara ligga i min säng.
Hon gjorde en utsökt milkshake och vi kollade på melodifestivalen. En mysig lördag helt enkelt!

Idag är jag ingen rolig person.
Går runt i min rosa mys dress och vill helst bara vara för mig själv.

Hade hellre varit på långa billinge racet nu och träffat alla. Men då hade jag velat vara frisk!

Nu ska jag krypa ner i soffan med ännu en film.


Världens Bästa Stora Syster Som Alltid Ställer Upp ♥
Skönt att du är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela