johannanataliegrimbeck

11 Maj

Publicerad 2011-05-11 11:56:48 i Allmänt,

Hej!
Nu är jag påväg till Halmstad där operationen ska ske.
Det blev lite ändrade planer där,jag hade fått tid den 18 Maj först men fick nu en tidigare som är idag klockan 13.30!
Det ska bli skönt att få det gjort men visst är jag lite nervös och vet hur jobbiga dagar jag har framför mig.
Men med hjälp av världens bästa familj,släkt,vänner och pojkvän så blir livet mycket enklare och erat stöd betyder enormt mycket för mig.
Åt en macka klockan 7 imorse,nu känner man suget efter något att äta men eftersom jag ska bli sövd får jag ju inte äta nu och senare ikväll får jag nog inte i mig något heller..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela