johannanataliegrimbeck

9 Mars

Publicerad 2011-03-09 22:39:12 i Allmänt,

Hej!

Nämnde ju att jag hade ont i halsen igår? idag när jag vakna var det värre. Inte sovit speciellt gott alls, dagen + kvällen igår var tufft och det var mycket som snurrade runt i skallen på natten.

När jag vaknade kunde jag knappt svälja, jag hade feber och gick ner till pappa och berättade att han fick uppgiften att sjukanmäla mig. Jag skulle haft en prov idag, men det får vänta. Tills jag mår bra.

Jag fick tid hos läkaren, jag hoppades att det skulle vara halsfluss så att jag skulle få medicin för det.
Men de visade sig vara halsfluss fast med virus och alltså inte bakterier. Och när det är "halsfluss-virus" så kan man inte direkt bota det. Utan det får försvinna utav sig själv. Med hjälp av alvedon och vila.

Mamma mår inte heller speciellt bra så vi har bara legat framför tv:n hela dagen, sovit som små stockar och bara myst. Det behövde vi två!

Imorgon är vi ledig från skolan, men jag kommer inte heller gå till skolan på fredag..

Nu har jag slingor i håret, ska duscha ut det nu och hoppas det blir ett bra resultat.

Ska dricka en massvis med hokus-pokus dricka nu med.. frisk ska jag bli!

Godnatt!


min bästa vän. som jag saknar så. skönt att prata med dig idag.
hannis <3 gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela