johannanataliegrimbeck

8 Mars

Publicerad 2011-03-08 20:48:21 i Allmänt,

Hej!

Längesen sist. Mycket som hänt.

Jag har nämnt att vi har mycket i skolan, det hade vi förra veckan. Denna veckan har varit ok. Dock så kan matte provet slänga sig i väggen 1000 gånger om. Jag hatar matte. Jag förstod ingenting. Tur att jag inte var ensam ialf.

Helgen har varit underbar. Johan kom till mig i fredags. Vi har haft en riktig mys helg. Vi var och kollade matchen i lördags, skapligt spännande och ja, jag spelar i världens bästa lag. Nu är det en match kvar, den är imorgon.. mot serieseger tjejer!

Johan började kl 08.00 i Skara i måndags, så vi hade satt klockan på 05.30.. skapligt trött tjej. Men underbart att få en extra natt.
När han åkt somnade jag om men blev väckt av mamma. Jag förstod var det var för något.
Våran älskade Eva, världens gladaste och piggaste gamla mormor har nu lämnat oss hastigt.
Jag var inte i skolan på förmiddagen, gick dit på eftermiddagen. Sköt att träffa klassen. Linnea och My. Kramas.

Hon kommer föralltid vara min favorit och kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta. Det är svårt att förstå. Det måste få ta tid. Jag älskar dig.
"om 100 år ska vi sitta på ett moln och dingla med benen" det är precis vad vi ska göra älskade du.

Jag hade velat att syster skulle vara hemma, men hon har de bra borta i Portugal. Med mormor och morfar.

Jag har ont i halsen. Får inte träna, eller vågar inte. Vill bli bra, riktigt bra. 13 dagar till Spanien!

Imorgon har jag prov.
Ledig på torsdag.
På fredag har jag i princip bara idrott.

Nu stänger jag ner.

Johanna-na ♥


Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2011-03-09 11:12:13

Tack för en underbar helg ! Vill vara hos dig och hjälpa dig igenom allt ! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela