johannanataliegrimbeck

20 Mars

Publicerad 2011-03-20 21:43:25 i Allmänt,

Hej!

Längesen nu, men man har en del att göra på dagarna..

Hur som helst, helgen har spenderats i Lindome tillsammans med Team Merida!
Det har varit en kanon helg med mycket skratt, information och trevligt sällskap.

Vi bodde i Mölndals cykel lokal, det funkade utmärkt.
Dock så har jag inte kunnat vara med och träna pga att min halsfluss inte är borta, det är riktigt surt att jag inte får vara frisk.. snart börjar ju säsongen med!

Så när dom var ute och cyklade tog jag det lugnt i stugan, blev en kort visit på Ikea tex, och idag kikade vi lite på när dom tränade i den såkallade grushålan.

Jag har haft det väldigt roligt, vi är ett kul gäng och det ska bli en rolig säsong ihop med alla!

FÅR JU INTE GLÖMMA ATT JAG FÅTT HEM MIN ROBIN, DEN NYA CYKLEN ALLTSÅ! KANON FIN OCH ALLDELES...UNDERBAR!!

Imorgon är det först skola och sedan blir jag upphämtad där för att sedan åka mot flygplatsen för det är verkligen imorgon vi åker till Spanien.
Värmen, sällskapet, cyklingen.. allt, som jag längtat och nu är det imorgon!

Dock får jag ju som sagt inte träna fullt ut där heller, jag går på antibiotika, jag smittas inte men har lätt att bli ännu sjukare ifall det inte är borta ur kroppen helt, dvs att jag vägrar få körtelfeber.. säger som min läkare sa " då är hela din säsong över, innan den ens börjat.. nu tar du det lugnt" och det är faktiskt det jag får göra. Ta det lugnt och inte snabba på med träningen, utan nu är det som det är.
Jag kommer bli frisk och jag kommer komma tillbaka till en bra form.

Nu ska jag skriva ihop det sista på min idrotts inlämning.
Sov så gott så hörs vi antingen när vi kommit hem eller när jag är borta i Spain!

Tack igen Merida för helgen!!





Sola får man faktiskt göra när man tränat hårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela