johannanataliegrimbeck

12 Mars

Publicerad 2011-03-12 12:07:56 i Allmänt,

Hej!

Efter alvedon och vila blev jag bättre, skönt att de inte blev något !

Nu är jag i "hålan" Skara och hälsar på.

Har varit en slapp helg, men det klagar inte jag på.
Igår blev det en liten spontan roadtrip till Brålanda, där har jag inte varit för många gånger. Fast det var inte längesen vi körde förbi, då satt jag bredvid Elin och vi var påväg till våran oförglömliga vecka!

Riktig god mat och trevligt sällskap, kunde inte bli en bättre avslutning på en fredag!
Vi var tillbaka i Skara runt 11, mätta och trötta.

Nu tränar Johan och under tiden han varit iväg har jag hunnit plugga lite, ska snart iväg och äta lunch med Lina, mysigt!

Jag åker hem imorgon, åker troligtvis hem med Tim som har hämtat Jossan och Niklas på Arlanda.
Ska bli så skönt att träffa,prata och krama om storasyster, det behöver vi båda två!!

Nu ska jag plocka i ordning lite här och fixa mig innan jag går iväg.

Ha en mysig lördagskväll det ska jag!


Du har varit iväg i två veckor, nu är jag i Skara och du i Norge.
Du åker på torsdag och jag nästa måndag.
Fina vän ♥

Om 8 dagar åker vi till Spanien, jag längtar så!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-03-12 19:03:11

Vad vi far runt hjärtat!

Tur att vi vet att vi alltid har och finns för varandra art i världen vi än är! Glad att jag har dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela