johannanataliegrimbeck

9 Juni

Publicerad 2011-06-09 18:27:20 i Allmänt,

Hejsan!

Inatt har jag sovit dåligt, det har värkt så i armen och det blir svårt att somna om när man väl vaknat mitt på natten av att det gör ont.
Så imorse när jag vaknade var jag så himla trött, när mobilen ringde 06.15 kände jag bara för att ställa om den till klockan 11.00 eller något liknande. Och ont hade jag fortfarande.

Låg kvar en bra stund, klockan tickade iväg men när den ringde vid 07.00 igen så kände jag att det var dags att gå upp, hur jobbigt det än var.
Gjorde mig i ordning och gick iväg till bussen i ösregn, det gjorde mig inte piggare om man säger så!

Vi började med naturkunskap, fast det blev inte någon direkt lektion utan Gerd hade fixat frukost till oss, färska frallor,skinka,ost,gurka,tomat..osv, hon är för underbar!
Så den lektionen var inte allt för jobbig om man säger så.

Engelskan var inte för tuff den heller, gjorde en kursvärdering som tog 10 minuter, sedan på svenskan pratade vi om P100 som vi ska börja med i 3:an, tog inte lång tid det heller.
Jag och min kära vän har en toppen idé om P100, kul och se om de blir någonting av de!

En slapp dag i skolan helt enkelt, skönt de eftersom jag hade ont och var trött.
När jag kom hem gjorde jag inte allt för mycket, gick till Elin en sväng och vi har bara myst i soffan.

Nu ska jag cykla ute för första gången sen jag ramlade, ska bli spännande att se hur det känns. Det är ju trots allt lite skillnad att sitta på en trainer än att cykla vanligt.
Jag hoppas det går att cykla någorlunda..


Idag i Varbers Posten.
Det står dock lite fel, att jag tar av gipset innan SM, riktigt så blir det ju inte..


Idag hos mina favoriter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela