johannanataliegrimbeck

28 Juli

Publicerad 2011-07-28 15:33:57 i Allmänt,

Sovmorgon kan jag inte riktigt kalla det.. halv 10 fick jag gå upp. Hade kunnat soooova många timmar mer.

Upp och åt frukost och sedan var det dags att ta i penslen för att fortsätta med målningen. Att måla ett hus tar evigheter. Speciellt vårat med allt kring och krans här och där.. men antar att det blir bra tillslut och att det är värt jobbet? jag menar nu kan det ju hålla i flera år så man slipper ju det ett bra tag framåt!

Har precis duschat klart, hade färg överallt kändes det som. Och som pricken över i:et så "tappa" totte en klick i mitt hår med, snyggt!

Tänkte gå ner och äta nu innan det är dags för mig att dra mig till det andra jobbet. Slutar 22.00 fast brukar ju kunna bli 23.00... det beror på!
Kanske ryktas om kvällsdopp med? ah vi får se.








solnedgången igår kvälll tillsammans med tjejerna


i will never forget you

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela