johannanataliegrimbeck

26 Juli

Publicerad 2011-07-26 22:52:36 i Allmänt,

Med inte mycket sömn i kroppen så orkade jag inte gå upp såpass tidigt som jag hade ställt alarmet på. Utan min kära pappa körde mig och jag fick sova 20 minuter längre än vad som var tänkt, jag behövde det fast egentligen behövde jag sova ut, på riktigt.

Jobbet gick bra, var ganska mycket att göra idag. Full rulle hela tidn från kassan till plocka upp varor till att fixa på lagret och fylla på osv.

Slutade 16.00 och på vägen hem så hämtade vi upp Linnea som stod vid busshållsplatsen som hade kommit till Tvååker för att spendera några timmar med mig.
Vi åt cupcakes och pratade - mysigt helt enkelt och skönt att äntligen bara få vara vi två. Skamligt att vi inte träffats något mer än bara på min födelsedag på hela lovet, men blir ju så när man gör olika saker här i livet.
Men jag är tacksam att du kom min fina!

Tätt inpå efter hon gått mot bussen så åkte jag mot hallen för att ha innebandy möte och sedan fys träning. Det var mest snack om lägret som är till helgen - smögen. Jag ska dessvärre inte följa med.
Träningen var det jobbigaste på länge. Hurjeda mig!! Redan efter första uppvärmningen kände jag att det skulle bli en kul kväll, verkligen!
Kan knappt gå nu och vill verkligen inte veta hur det känns imorgon.. kommer jag ens komma upp ur sängen? det återstår att se. Jag är kluven!

Men dags att krypa ner. Är så otroligt trött så egentligen skulle jag sovit för två timmar sen...
Har ingen lust att gå upp kl 07.00, men på torsdag då börjar jag inte förrän 16.00, längtar!

Måste bara berätta att v.33 kommer jag spendera 5 dagar hos min bästa vän som bor uppe i Falun. Inte mindre än Jenny Rissveds. Åh det ska bli så mysigt!!

Sov så gott.


Mammas underbara cupcakes

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela