johannanataliegrimbeck

25 Juli

Publicerad 2011-07-25 20:43:41 i Allmänt,

Att ställa klockan på 06.30 var tungt. Men inte lika tungt som att cykla i ösregn till jobbet kl 07.00!!
Man kunde seriöst vrida ur mig. Tur att Sara hade med ett par extra sockar till mig, det var gulligt.

Jobbet gick bra, var inte så överdrivet mycket folk utan det var mest mycket att göra i butiken och lagret idag. Fixa och trixa liksom.

Som tur var fick jag cykla hem utan regn på mig. Min faster och lilla kusin kom hem till oss, min faster gör fantastiskt fina smycken, helt handgjorda. Så hon hade med sig en massvis som vi fick kolla på, jag köpte ett snyggt pärl-halsband i rött och eftersom hon är så bra fick jag ett armband som jag ville ha på köpet!

Ikväll ska jag kanske till Robin där Linnea och Palle håller hus, för att sedan gå strandpromenaden senare på kvällen.
Mys byxorna på så det kan inte bli så mycket mer bra.

Imorgon är det jobb igen, jag öppnar vilket betyder att det är tidigt. Så får lägga mig i tid!

Ha en trevlig kväll.

Förstå mig, snälla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela