johannanataliegrimbeck

21 Juli

Publicerad 2011-07-21 19:08:09 i Allmänt,

Jag lever, det gör jag. Jag har bara legat i ide ett tag.

Vad har hänt?
Jag har slutat skolan, syster har tagit studenten, jag har gått bal, varit på cykel SM,umgåtts med vänner, jobbat, sist men inte minst har jag faktiskt fyllt 18 år och ja,varit på räkfrossa. Ja, där var halva sommarlovet avklarat..

Kortfattat men tycker det räcker, faktiskt!

Men min födelsedag var ju mer än bra. Vilken dag,kväll och natt. Har inte haft så roligt på länge. Galet vilka underbara vänner man har vid sig hela tidn.
Den födelsedagen glöms inte av i första taget ialf, tack alla!!

Nå vad gör jag på mitt sommarlov? ligger på stranden och blir brun och fin? skulle inte tro det. Jag har varit på stranden 2 ggr på hela lovet, jag tycker det är tragiskt.
Jag är lika vit som jag var i vintras, det känns sådär.

Jag jobbar mycket, det är inte fel det heller iof eftersom jag behöver pengar och jag trivs som fisken i vattnet! v.33 är min andra lediga vecka på hela lovet, första var på Sollerön. Planer inför v.33 planeras ganska intensivt faktiskt, jag hoppas allt går att lösa och att jag kommer befinna mig hos någon som jag träffar allt för sällan och senast jag var där var för 4 årsen tror jag.

Ikväll ska familjen kolla på Harry Potter bion, men det är inget för mig så jag kommer spendera min kväll med Elin på stan där vi kommer äta kvällsmat ihop på något mysigt ställe.
Längesen det bara var vi två.

Imorgon är jag ledig och då är det klippning som gäller, tro det eller ej men jag kommer troligtvis klippa av mitt hår. Ska jag vara ärlig kommer det nog bli många tårar och kanske då inte bli av? men troligtvis, troligtvis så kommer det bli så.
Man måste testa något nytt här i livet eller hur? inte det gamla vanliga alltid..

På kvällen blir det kalas för världens bästa Morbror och för mig, vi kommer ha ihop. Äta gott och umgås med den lilla släkten på mammas sida.

Ha en mysig kväll i regnet :)

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-07-21 19:39:23

Ses vi på lördag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela