johannanataliegrimbeck

7 januari

Publicerad 2011-01-07 11:04:08 i Allmänt,

Hej!
igår åkte familjen Magnusson hem från lilla Tvååker.
Vi hade en riktig rolig och mysig kväll i förrgår med god mat,tipsprommenad som jag och Kim vann,riktigt stolta ! Och badet är inte fel de heller.
Det blev väldigt lyckat och vi hade kul.
När dom åkt hem åkte jag och Jossan iväg och körde skidor,nya kalla tror jag,haha.
Efter vi kommit hem var det snö skottnig som stod på schemat innan vi åkte iväg till mormor och morfar där vi myste med vofflor.
Mimmi läste även boken som hon alltid gjorde för oss när vi var små,vi kröp ihop alla 3 i den lilla sängen och vi låtsades att inte kunna läsa och hon ställde frågorna som alltid vi gjorde,haha så mysigt.
Nu sitter jag i en fotölj på neptunus,Jossan ska till läkaren och jag väntar på henne.
Skolan är precis utanför,på måndag börjar allt igen..men ett hårt schema!
Ha en bra dag,skriver på mobilen så de blir som de blir.
Puss från mig

Kommentarer

Postat av: Matthias

Publicerad 2011-01-07 20:33:04

Du favvon, kallur håller på friidrott och inte skidor.. ;) Hoppas vi ses nått framöver!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela