johannanataliegrimbeck

4 Januari

Publicerad 2011-01-04 15:09:24 i Allmänt,

Som ni kanske märkte så var det min kära Jennifer som la upp bilden i förrgår, bara för hon är så väldigt stolt att hon är så brun.
Och jag är riktigt avis,  vill med iväg. Långt bort. Länge.

Syster fyllde år igår, eftersom vi hade kalas dagen innan gjorde vi inget speciellt, åt gott och hade det allmänt trevligt.

Idag har jag inte gjort allt för mycket, efterrätten tills imorgon har jag fixat.
Imorgon kommer nämligen familjen Magnusson på besök och även Fredrik och Jörgen.
Bada kar ska vi göra med, underbart!

Ikväll ska jag, syster och mamma till Jossans gudmor och hälsa på, dom ska väl fira Jossan lite.

Nu ska jag ta en välbehövlig varm dusch, fryser som sjutton..

Här är lite bilder från nyår, som Linnea tagit och som jag råkade ta av henne :










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela