johannanataliegrimbeck

31 Januari

Publicerad 2011-01-31 16:34:48 i Allmänt,

Vilken dag.
En dålig dag.
Vill att den ska va slut.
Vill att veckan ska va slut.

Vill åka bort. Men om 7 veckor åker vi!

Har sjukt mkt denna veckan, även nästa.
Och upptill det är de många funderingar och tankar som snurrar runt i skallen.

Emelie gjorde min dag i lördags, runt 3-5. Samtalet behövdes i den tomma sängen!
Lisa gjorde min kväll igår efter jag kommit hem från en seg hemresa och ett distanspass i min ensamhet. Din säng är som mysigast när vi ligger i den och pratar, om allt.
Elin gjorde nyss min tråkiga måndag lite bättre med fika och diskussioner och minnen.

I ur och skur

Johanna C, dina sms gav mig ett leende!

Jag har världens bästa vänner.

Ska krypa ner i sängen med alla mina arbeten nu.
Dra ner rullgardinen, tända mina doftljus och förhoppningsvis ska mina 2 täcken kunna värma mig i denna trista och kalla dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela