johannanataliegrimbeck

26 Januari

Publicerad 2011-01-26 22:15:27 i Allmänt,

Hej!
Vilken dag det varit,orkar inte skriva allt. Därför blir det en kortsammanfattnig.
-Gick upp 06.15
-Slutade 13.00 men STANNADE kvar på mattestugan.
-Jag förstod och blev glad.
-Träffade Erik på bussen och följde med honom hem.
-Hittade en bikini på internet som jag vill beställa nu så jag har något att ta på mig i Spanien förutom cykelkläder.
-Körde ett tc pass.
-Sprang till innebandyn.
-Träningen var jobbig men har nästan aldrig gått så bra som de gjorde idag,glad!
-Sprang hem.
-Dammade mitt rum medn jag hade inpackning i håret.
-Ligger nu helt avslagen i sängen,väntar på ett samtal från Lisa!
Det var min dag.
Godnatt,imorgon väntar ännu en hård dag.
08.00-16.00..
Puss godnatt

Kommentarer

Postat av: mimmi

Publicerad 2011-01-27 10:45:38

hejsan svejsan. Går som en dans , när allting stämmer! eller hur: Blir så glad när jag läste "din dag"

Tänker på dig, puss mimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela