johannanataliegrimbeck

24 Januari Merida

Publicerad 2011-01-24 17:34:35 i Allmänt,

Hej!

Skolan gick fort idag, skönt det !
Erik följde med mig hem för att baka, men i princip alla ingredienser var borta.. så blev en "hajtomajto".

Dagen kommer vara lugn, ska göra lite på vårat etik arbete nu och sedan går jag nog bort mot innebandyn som startar 20.00.
Men är inte så jätte pigg på det, plus att man är hemma så himla sent.
Jag får se hur det blir helt enkelt!

Idag är det exakt 2 månader kvar tills vi åker till Spanien för att få sol,värme,bra träning och förhoppningsvis lite färg på huden!
Jag längtar något så innerligt..
Åker med världens bästa människor också, det kan inte bli mer än bra.
Räknar nu ner dag för dag.
Känns bra att man har något att längta till, just nu känns månaden, dagarna osv väldigt trista, men bra att man kan peppa sig lite med att man ska åka bort om ett tag.

Jag kommer köra för MERIDA i år igen vilket jag ser fram emot,det ska ett spännande och intressant år.
Jag kommer vara äldst i junior klassen och jag har mål som jag ska göra allt för att nå.
Längtar så tills cyklarna kommer och man kan börja "köra på riktigt" !

Det kommer gå fort, snart börjar verkligen säsongen!

Ha en mysig måndags-kväll
Johanna Grimbeck

Lite bilder från förra året;





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela