johannanataliegrimbeck

23 Januari

Publicerad 2011-01-23 22:26:20 i Allmänt,

Hej!

Helgen går allt för fort, men har hunnit med mycket.

Fredags: mina kära töser Elin och Lisa hoppade på den tråkiga bussen hem i fredags och efter lite planering så blev det så att vi följde med Lisa hem och gjorde chokladbollstårta? inga kommentarer. Dom ska alltid krångla till det, varför inte bara äta ur bunken?
Gillar er ändå!
På kvällen var det matlagningsmys med Johanna och Emelie, riktigt gott. Det var mysigt men blev konstigt senare mot natten så jag gick hem.
Men tjejer, tack ändå ♥

Lördag: tog det lugnt på morgonen, myste mest med Totte och Blixten! Åkte lite senare med Tim till Åkulla för att köra lite skidor. Första gången i år.. och kan meddela att det känns idag? Men det var kul att stå på skidorna igen.
När jag kom hem var det duschen som väntade, Lisa kom och pratade och hjälpte mig med att fixa håret, hon gick hem och min kära My kom. Vi gjorde oss i ordning för att sedan bli upphämtade utav Adam och vi åkte mot Jonathan!
Han fyllde år häromdan och nu var det dags att fira våran kära vän!
Jag hade grymt roligt!

Söndag,idag: grymt trött imorse. Gick upp och åt frukost, åkte med mamma till lokalen för att köra tc. Kändes riktigt bra idag, trots att jag var trött. Men då går det att pressa sig lite till.
Åkte hem, fixade en massa här hemma. Lisa kom och vi gick med blixten på åkrarna så han fick springa av sig. Hände en incident, men inget jag nämner.. säger bara en sak: tack lisa för att du hade glasögonen på dig!!
När vi gått klart så stod Anna här utanför huset och väntade, släppte bara in blixten för att sedan ta väskan och vi åkte mot Enebackens Kraftkälla där vi skulle bada bubbelbad med Tvååkers Lucia gruppen.
Det var mysigt, och skönt att slappna av och bara njuta av en fullspäckad helg.

Nu har jag ätit lite godis och spelar nu spel med Tim "hyllan" Karlsson och jag är så dålig!

Imorgon är det en ny vecka..
Låt den gå fort så det blir helg snabbt igen.

Har stora planer till näst nästa helg.. med min kära vän Lisa!
Tåg och hotell är inplanerat..

Här kommer bilder som är tagna under helgen:

Lördags;




Idag;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela