johannanataliegrimbeck

19 Januari

Publicerad 2011-01-19 21:22:39 i Allmänt,

Hej :)

Sitter nu och bara tar det lugnt, lyssnar på musik och ler för mig själv.
Jag är på bra humör, jag är glad och jag har haft världens mysigaste dag med en person som jag saknat tok för mycket.

Min morgon var lite speciell.
Alarmet stod på 06.15, det är tidigt om man heter Johanna Grimbeck.
Gick upp och åt frukost för att sedan packa det sista till idrotten.

07.15 skulle jag vara hos Emelie och skulle hämta ett linne, när jag var klar för att åka med bussen skulle hon äta frukost.. lite avis var jag allt.

Sjukt mycket folk som vanligt på bussen.
Fick sitta där nere, vilket jag inte tycker om för jag blir så åksjuk.
Vi glömde av att trycka där vi skulle av, vilket ledde till att vi skulle hoppa av längre bort.. men när vi väl kom till den hållplatsen åkte bussen förbi, vi skrek och dom andra skrek "STANNA DÅ" men busschauffören var inte allt för kvick. Fick alltså gå skapligt mycket längre än vad vi skulle gjort från början, kom lite sent men tur att lilla Fredric tog det bra!

Resten av dagen gick fort.
Jag och Adam var och köpte tårta till klassen och det var för att våran kära Jonathan fyller 18 år idag!
Det blev tårtkalas på naturkunskapen.

Fick skjuts till Kungsbacka där jag mötte upp Johanna Carlsson.
Hon går i spa, alltså är det min "före detta" klasskompis.
Och jag är så glad att vi fortfarande håller kontakten.

Det blev shopping, fika och en massa prat.
Det behövde vi efter denna långa svacka som gått, men äntligen blev den av.

Åkte med bror hem och har ätit lite nu, tänkte snart gå och lägga mig. Tidigt. För imorgon står klockan på 06.15 igen, och det finns inget bättre än att vakna då och känna att man är pigg, pga av att man somnat i god tid!

Lägger upp bilder från dagens shopping :


En ljus kavaj

"vit leopad" skjorta

Ett USA linne

En svart kavaj

I princip allt på rea och känade över 1500, det kallar jag bra köp!



Tack för idag min fina vän ♥

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-01-19 21:54:14

Tack själv, världens bästa och finaste Hannis!! <3

Postat av: TobbeLudde

Publicerad 2011-01-19 22:15:38

Ser lovande ut med nya kläder Johanna , nice USA Tischa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela