johannanataliegrimbeck

17 Januari

Publicerad 2011-01-17 17:42:59 i Allmänt,

Hej!

Tristare väder går nog inte att få.. jag blir tokig!

Måndag igen, vilken innebär skola.
Enda dagen vi börjar "sent" och då börjar vi 09.00.
Resten av dagarna är det klockan 08.00 vilket betyder att jag får gå upp runt 06.00-06.30. Inte jätte roligt. Och går till 16.00 och är hemma runt 17.15.
Är det okej om jag får vara lite negativ?

Skolan gick ändå helt okej, kom hem och plockade i ordning på mitt rum och sedan stack jag faktiskt ut och cyklade.
Kände inte för tc:en idag.. så kunde lika med köra lite utomhus.
Hur ska jag sammanfatta min tur på cyklen? tror de blir såhär: blött,kallt,halt,dimmigt,irriterande bilister.

Nu har jag duschat och väntar på min familj som troligtvis har något på gång till kvällsmat!

Resten av kvällen kommer bestå utav Svenska läxa/or och Etik uppgift.
Kanske får kvälls besök utav min kära Lisa.

Ha en mysig måndagskväll!




The man who can´t be moved

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela