johannanataliegrimbeck

16 Januari

Publicerad 2011-01-16 20:47:05 i Allmänt,

Hej!

Har precis tryckt i mig lite gröt, dags att bli lite nyttig.

Helgen är slut, den går alltid lika snabbt och speciellt när man har fin besök.
När jag äntligen kom hem från skolan i fredags efter en jobbig vecka tog det inte speciellt lång tid innan det knackade på dörren, Wengan och syster kom.
Och därefter kom lillebror och mamma Karin och pappa Dick!

Det blev en lugn kväll med god mat och killarna spelade tv-spel medan jag mest kollade på.
Jag var grymt trött och vi allihop la oss i skaplig tid.

Vi hade planerat att köra distans pass på lördag morgon, men när det väl var lördag och vi kikade ut hade det kommit ytterligare 10 cm snö, det hade vi inte räknat med i våran planering.
Vi blev skeptiska och tänkte åka till lokalen för att köra tc, men efter mycket om och men så satt vi tillslut på våra vintercyklar för att rulla ut på dom snöiga och isiga vägarna som fanns.

Okej, jag var riktigt trött.
Det värkte i mina ben..
Detta var mitt 2:a distans pass under vintern..

Men det gick ändå bättre än väntat och det var otroligt skönt att man fick hetsa lite med Wengan, ligga på hans rulle och köra på lite!

När vi väl var hemma så var jag så trött så efter duschen somnade jag pladaskt på madrasserna.
Blev väckt för att familjen Nilsson var påväg.

Det blev god mat och naturligtvis badtunna!
Wengan vår kära Wengan var ju dock lite klen..
Känns bra att man är bättre på nått när det handlar om honom ;)

Slocknade totalt, och runt halv 2 vaknade jag utav att Wengan puttade på mig och frågade om jag inte skulle göra mig i ordning så jag kunde krypa ner i sängen, på riktigt.

Vaknade upp idag, trött tjej.
Dom åkte hem och jag tog det lugnt för att sedan cykla iväg till Lisa!

Nu på kvälls-kvisten har jag varit ute och sprungit.
Mindre roligt väder om man säger så..

VÄRME,21 MARS????????

Nu blir det psykologi pluggning..


Baaaaad!

Roligt väder att springa i .. verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela