johannanataliegrimbeck

12 Januari

Publicerad 2011-01-12 18:54:22 i Allmänt,

Hej och hå vad tiden går!

Skolan har börjat och jag är inte speciellt nöjd till vårat schema denna terminen ut. Men, sluta klaga och kämpa på?
Det är alltid lika kul att träffa alla underbara i RT2 ialf. Underbara klass.

I söndags spelade jag match, vilket jag inte gjort på hur länge som helst. Var jätte längesen jag ens höll i innebandy klubban, har inte varit på träningarna på länge. Det har bara blivit så. Mycket annat. Cykel mm.

Hur som helst, vi vann med 4-2 och det satt fint, jag var trött som en .. vet inte vad. Men jag var indian och det var bara att springa skiten ur dom.. där bollen var, ska jag vara.

I måndags efter skolan tog jag det väldigt lugnt innan jag körde ett rejält tc pass.
Jag packade väskan till innebandyn men kom på att jag kunde lika med springa dit,spela och sedan springa hem. Lite extra träning liksom.
Men jag fick, eller kunde inte springa hem.
För när det kanske var 20 min kvar på min träning så hände det.
Jag klantade mig totalt och stukade foten..
Vilket slutade med hoppandes på ett ben, kyl-påse + bandage och titta på resten av träningen och pappa fick hämta mig.
Blir så trött.. nu när jag väl kommit igång så bra.

Idag är det onsdag och det är lite bättre, haltar inte lika mycket längre, kan röra på den upp och ner mycket lättare så imorgon ska jag testa köra lite tc? får se hur det går.

Jag tittade på en massa gamla bilder igår, alltså jag knäckte sönder mig totalt.
Så mycket man gjort, så många minnen.
Så mycket man saknar.
Så många man aldrig umgås med längre, osv.

Lägger upp några imorgon tror jag, men jag varnar för "mindre" snygga bilder. Från äldre dar!

Nu luktar det thai mat från nedervåningen, bäst att jag springer ner innan det är uppslukat alltihop.

Ha en bra kväll, puss från mig.




Ja, vänster fot har nu en liten köttbulle på sig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela