johannanataliegrimbeck

1 Januari

Publicerad 2011-01-01 22:00:25 i Allmänt,

Min nyår var lyckad.
Sen blir det inte alltid som man tänkt sig heller.
Det ska alltid vara något.
Och vi är inte som innan, det märker man mer och mer.
Jag gillar inte det.

Badet var riktigt varmt, men vi kom tillslut i !
Klockan blev 12, vi skålade med våra kära champagn flaskor och hade det riktigt trevligt.

Efter vi blivit russin var det dags att gå upp, och vi gick vidare.
Skulle sova hos Emla, men när vi var utanför mitt hus kändes det onödigt att gå dit, så gick in och la mig i systers säng istället.
Låg i min först, men helt plötsligt blev den upptagen och jag bytade då rum.

Grymt trött imorse, vaknade av mobilen som ringde. Linnea var i luren.
Tog en efterlängtad dusch för att sedan göra mig i ordning för att kolla på nyårscupen med tjejerna.

Lugn och härlig dag.

Grymt trött nu och sängen lockar.

Det är verkligen 2011 och jäklar vilket bra år detta ska bli.
NYA ERFARENHETER OCH MÖJLIGHETER.
Jag har lärt mig av mina misstag.
Låt detta året bli ett fantastiskt år.
Med mina vänner och familj.

Hoppas ni hade en bra nyår, det hade jag!

Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela