johannanataliegrimbeck

9 Februari

Publicerad 2011-02-09 19:10:52 i Allmänt,

Jag är så trött, somnade efter Linnea och Robin varit på fik besök hemma hos mig.
Vaknade utav att det knackade på dörren, det var Emelie som kom och vi skulle plugga. Så bara att vakna till liv igen.

Dagen har i sig varit väldigt slapp, har haft idrott och naturkunskap, för smhk var inställd pga att Dan var på kurs.
Följde med killarna till sakura thai och höll dom sällskap innan jag åkte hem och hoppade av i Breared där jag blev upphämtad utav Robin och Linnea.

Vi skulle baka, hade inga ägg och gick till grannen men söta tjejen svarade sött " vi har ägg men vet inte om du kan få" jag sa att det var okej och sprang hem igen, körde ut Linnea och Robin på shopping till ica men precis när dom åkt kom lilla tjejen tillbaka och sa " du får 2 ägg" fick ringa Linnea och dom kom hem utan.
Vilken ur gullig granne man kan ha!
(och efter 5 min kommer hon och knackar på igen och lämnar en lapp, visar den nedanför)

Nu har även Emelie gått hem, hon skulle på träningen men jag skippade den för jag behöver all tid jag kan få till att få in naturkunskapen i min hjärna.
Atomer hit, protoner dit, vätejon dit, växtcell hit.. jag får huvudvärk!

Otroligt jobbig dag imorgon i skolan, jag vill få den gjort för att sedan träna och bara ligga i sängen resten utav kvällen.

Nu ska jag sätta mig vid böckerna igen..



Lägg märke till "grane".
Det här är bara en utav många lappar dom kommer in med.
Jag gillar mina små tjejer till grannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela