johannanataliegrimbeck

8 Februari

Publicerad 2011-02-08 15:53:07 i Allmänt,

Hejsan!

Redan tisdag.. och ännu en vecka med fullspäckat schema och mycket plugg :(

Helgen var en mys helg med mina tjejer. Men fick även natt besök, natten till söndagen utav Erik och några andra små rackare.
Alltid mysigt att få lite besök sådär? Jag var ensam hemma, så det var faktiskt bra att dom kom så slapp jag sova själv.

Vi sov länge,vi somnade sent så.. lite av söndagsmorgonen försvann om man säger så.
Men jag tog det bara lugnt och laddade till matchen som spelades mot Läjet hemma i hallen.
Det var en viktig match, vi låg på samma poäng och vi visste att det skulle bli lite "fight".
Vi kämpade på, hade en dålig 1:a period så vi låg under med 2-1 men sedan kom vi igång och vann med 5-3.
En underbar seger och nu leder vi serien, både med A-laget och B-laget!!

Dagen har bestått utav skola och jag fortsätter här hemma med pluggandet.
Jag vill ha lov. Fast mest vill jag åka till Spanien. 5 veckor och 6 dagar kvar!

Går nog bort till Lisa senare, så får hon hjälpa mig med naturkunskapen..
Senare ikväll blir det innebandy träning som en "paus" från pluggandet.
Men innan jag tar tag i pluggandet ska jag städa övervåningen!

Saknar min bästa vän Tomas Kristoffersson, därför slänger jag in en bild på oss 2 :

SM 2009 i Falun

SM 2010 i Rättvik

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela