johannanataliegrimbeck

4 Februari

Publicerad 2011-02-04 17:47:18 i Allmänt,

Härliga fredag!

Kan meddela att åka den där bussen klockan 07.00 blev.. inställd? när klockan pep 05.45 råkade jag visst ändra till 08.40 istället..
Jag ska bättra mig, bättre lycka nästa gång?

Hade ju som sagt bara en lektion, idrott. Och betygsamtal på det. Kan nog inte bli nöjdare än de betyg jag fick i idrott och hälsa.

Fick skjuts av Emma hem, tog det lugnt innan jag började mitt bakande!
Det blev Jacob Ahlströms bröd recept faktiskt. Jag fick smaka det en gång när jag var i Jönköping..
Gott äre, har gjort det en gång innan.. men det var kanske 2 årsen sist? hm..

Gjorde även kanelbullar, inte fy skam det heller.
Tog precis ut dom ur ugnen, en varm kanelbulle och ett glas mjölk ska sjunka ner i magen nu.

Emelie och Lisa kommer närsom till mig, vi ska laga mat och ha det mysigt.
Det är mys fredag och jag behöver dom ikväll. Alltid iof, men just denna veckan och helgen.

Funderar på att hoppa in i duschen nu? men då kommer dom inte in..
Så får helt enkelt vänta.. så får dom busa på rummet medans jag står i duschen!

Ha en mysig fredag.
Det ska jag ha.

Resultatet:

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-07 08:35:16

Du är ett kap, synd att inte "någon" har fattat det!!!eller ens hörde av sig till dig som var utlovat!!!Har inte mognat ett skit!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela