johannanataliegrimbeck

3 Februari

Publicerad 2011-02-03 22:33:16 i Allmänt,

Äntligen är denna vecka slut! Så underbart.

Måste bara säga att igår var det min otursdag. På riktigt. Det var nära döden upplevelse 2 gånger. Och då menar jag det verkligen. Usch, hemskt! Men, jag klarade mig som tur var.

Gjorde sista arbetet för veckan idag,vilket var föredrag/ett tal på Engelska B lektionen. Så skönt att få det gjort.
Har otroligt lätt att prata med människor, är inte ett dugg blyg och man är tighta med alla i klassen, men det är ändå något speciellt när man ska stå längst fram, alla blickar på en och prata engelska om en tjej från Syd-Afrika som har en vingård.. jaja, gjort är det nu!

Gick hem till Lisa efter skolan, glass med varma hallon är inte helt fel.
Myste med henne till kvart över 19.00, då kom mamma och hämtade mig och det var bara att packa väskan till träningen som började klockan 20.00

Riktig rolig träning idag, många goa skratt. Vilket underbart lag vi är!
Match på söndag, har inte spelat så mkt det sista därför jag inte heller spelat match på ett bra tag så det ska bli riktigt kul. Leder serien gör vi med!

Imorgon ska jag ta bussen som GÅR 07.00 det är inte riktigt okej egentligen.. men jag "måste".
Jag ska vara på gymmet klockan 07.30 och köra styrka och löpning. Vid 08.30 är det spinning för min del, och efter det springa upp till idrotten där de väntas fys träning i två timmar.
Kan bli en spännande dag och jag vill inte riktigt veta vilken träningsvärk jag kommer ha på lördag morgon!

Idrotten är min enda lektion imorgon, dom andra två är inställda och jag klagar inte ett dugg. Skönt att ha det så nu när denna veckan vart som den varit.

Nu är det läggdags ifall jag ska orka gå upp om 7 ½ timma!




Var bara tvugnen att lägga upp denna bild på oss flickor.
Det är sjukt vad tiden går.
Vilket lag vi var och så kul vi hade ihop.
Flicklaget försvann och även hälften av er.
Men bättre lag kommer inte finnas.

Kan inte tänka mig att jag stått i mål heller.. herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela