johannanataliegrimbeck

27 Februari

Publicerad 2011-02-27 18:36:17 i Allmänt,

Hej!

Nu är jag hemma igen efter en oförglömlig skidsemester med Elin och hennes familj + Rydell och Gunnarsson!
Mycket skratt har det blivit, inte så svårt när det gäller oss två iof.
Tack för jag fick förfrågan att följa med, och nu har vi skapat ännu ett minne tillsammans och mer lär det bli!

Vi sa igår kväll " klockan nio ska vi sitta i bilarna" vi satt i bilarna tio i, det var bra planering där!
Skönt att städningen ingick i paketet, så vi slapp alltså dammsuga och allt annat tråkigt.

Det är helt sjukt hur mkt packning alla hade i bilarna när vi åkte dit, men jag fattar inte hur det fortfarande kan vara så mycket packning när vi åker hem? då förstår man inte hur allt fick plats från början.
Jag menar, 45 kilo apelsiner, 20 kg potatis är bara en liten del av vad vi hade med upp men inte med hem.
Vi har ätit oss mätta ialf, det är en sak som är säker!

Bil resan var lite seg, men jag sov från stugan till branäs, dvs när vi var tillbaka i Sverige igen.
Mycket musik har vi lyssnat på, lite allsång sådär är alltid trevligt!

Man blir ganska trött på att kolla ut och se när granarna åker förbi, jag menar dom ser ju likadana ut allihop. Och bilarna är inte särskilt kul att kolla på heller.
Tur att man hade något annat och tänka på då och då med, då blev de hela lite roligare!

När jag kom hem skulle jag och mamma ut med blixten, har varit med om roligare promenader..
Vi fixar allt. Jag älskar min familj!

Nu kommer familjen Gunnarsson hit, mamma hade tänkt att dom säkert inte hade någon mat i kylen när dom kom så hon har nu lagat lasagne till oss allihop. Lite credit eftersom dom fått stå ut med mig i en trång bil i åtta timmar. Nä så farligt var det nog inte, dom är vana!

Ikväll skulle jag behöva plugga. Men orken finns inte just nu.

Jag hoppas jag får krama om dig ikväll världens bästa gamla-mormor.


Fick den här bilden ifrån Philipinerna, kära du snart kommer du hem igen!







J, du gör mig glad ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela