johannanataliegrimbeck

25 Februari

Publicerad 2011-02-25 21:39:01 i Allmänt,

Hej!
Tänkte bara meddela att vi lever och benen är inte brutna. Dock har våran kära Ida brutit tummen.. men vi andra har klarat oss, imorgon är det sista dagen dvs "sista åket" vi får se hur det går.. man ska tydligen inte säga så! Men jag tror vi klarar oss galant.
Vi har det jätte mysigt, har precis ätit tacos och kollar nu lite tv med brasan tänd framför en.
Ikväll blir det spel och sedan ska jag krypa ner bredvid min käraste Elin.
Kommer hem på söndag, på måndag början skolan och den börjar med ett prov.. inte så kul!
Jag hoppas den veckan går fort ialf, för jag längtar tills fredag.
1 vecka kvar




oslagsbara

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-26 15:20:29

Vilka granna goa töser ni är:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela