johannanataliegrimbeck

15 Februari

Publicerad 2011-02-16 17:23:51 i Allmänt,

Hej!

Nu var det ett tagsen, men åh jag har så mkt att göra. Inte bara i skolan utan runt om kring också.

Denna veckan är och har varit hemsk, vi har så himla mycket prov,inlämningar och redovisningar som ska göras och vara klara.
Jag vill ha lov nu.

På tal om lov ska jag och min lillasyster, Elin till trysil. Vi åker redan nu på söndag och det ska bli kul. Förra året var i ju i Idre, men vi tänkte slå den resan med den här, vi vet att det kan bli svårt. Men kommer den en ny jens, och lite andra saker upptill ska vi nog slå vårat mål, hurjeda mig!
Jag åker med hennes familj och två andra. Och ska bo i en stuga.
Så mysigt. Lovet kommer alltså bestå utav slalom i Norge!

Har bakat bröd idag igen, det är ju bara så gott..

Nej nu måste jag göra mer psykologi innan jag går iväg och spelar match. En riktig viktig match och jag är faktiskt nervös. Men oj vad de ska springas och hårt ska de bli!


Lova att du solar åt mig med nu när du är så långt borta.
13 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela